Mi az a Mátrix? #ConsciousPlanet

MÁTRIX = GÉPEK = ELME ami ISTEN nélkül Halott és Öntudatlanul működik... ...nem ÉL, csak Működik.

Friss topikok

  • Ajey: en.m.wikipedia.org/wiki/Navadurga (2024.04.13. 18:59) SAT GAMAYA GAME (V42 :) - VAIRÁG
  • Ajey: youtube.com/shorts/szhh54is8qI?si=2ZKNmKAWAtTblJLi en.m.wikipedia.org/wiki/Rapture youtube.com/s... (2024.04.11. 10:19) SAT(GAMA)YA YUGA ÁTMENETI KORA...
  • Ajey: youtube.com/shorts/szhh54is8qI?si=2ZKNmKAWAtTblJLi en.m.wikipedia.org/wiki/Rapture youtube.com/s... (2024.04.11. 10:16) X-RAY VEIL RÖGGÖNY
  • Ajey: drive.google.com/file/d/1pzs2pMU2Aax_55PgAjkmjYeWTpxKpq-D/view?usp=drivesdk (2024.03.24. 17:36) WHITEOUT
  • Ajey: ... YOU ARE ALREADY FREE IN THE FUTURE BEING THAT (DIVINITY) WHICH HAS NO TIME youtu.be/VOxiI... (2024.03.15. 22:45) VISION (S ARE FROM CONCENTRATION)

Linkblog

And Nothing Else: Matters

2010.11.05. 13:38 | Ajey | Szólj hozzá!

        elif An<625: qfv = 2.9

        elif An<875: qfv = 2.5
        elif An<1250: qfv = 2.3
        elif An<2000: qfv = 2.1
        elif An<3750: qfv = 1.9
        elif An<7500: qfv = 1.8
        elif An<10000: qfv = 1.8     
    if get('FUTES.HOTAROLO_HOFOKLEPCSPO') == "35/28":        
        if An<125: qfv = 4
        elif An<175: qfv = 2.9
        elif An<250: qfv = 2.3
        elif An<400: qfv = 1.8
        elif An<625: qfv = 1.3
        elif An<875: qfv = 1.1
        elif An<1250: qfv = 1
        elif An<2000: qfv = 0.9
        elif An<3750: qfv = 0.8
        elif An<7500: qfv = 0.8
        elif An<10000: qfv = 0.7              
 
else:
 

 

A távolság nem számít oly közel vagyunk
A szívünktol már több nem is telhetne
Örökké bízva abba amik vagyunk
És semmi más nem számít

Így még soha sem tártam ki magam
Miénk az élet, éljünk vele
Ezeket a szavakat én így is gondolom
És semmi más nem számít

Bizalmat kerestem és benned megtaláltam
Minden nap valami új vár ránk
Szivem egy más világ felé kitártam
És semmi más nem számít

Soha nem érdekelt, hogy mások mit csinálnak
Soha nem érdekelt, hogy mások mit tudnak
De én tudom

A távolság nem számít oly közel vagyunk
A szívünktol már több nem is telhetne
Örökké bízva abba amik vagyunk
És semmi más nem számít

Soha nem érdekelt, hogy mások mit csinálnak
Soha nem érdekelt, hogy mások mit tudnak
De én tudom

Így még soha sem tártam ki magam
Miénk az élet, éljünk vele
Ezeket a szavakat én így is gondolom
És semmi más nem számít

Bizalmat kerestem és benned megtaláltam
Minden nap valami új vár ránk
Szivem egy más világ felé kitártam
És semmi más nem számít

Soha nem érdekelt, hogy mások mit mondanak
Soha nem érdekelt a játék amiket játszanak
Soha nem érdekelt, hogy mások mit csinálnak
Soha nem érdekelt, hogy mások mit tudnak
De én tudom

A távolság nem számít oly közel vagyunk
A szívünktol már több nem is telhetne
Örökké bízva abba amik vagyunk
És semmi más nem számít

 

 Accknowledged by The Oracle

OM Namá Siváy :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://miazamatrix.blog.hu/api/trackback/id/tr992425739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása